file photo

صدر اور وزیراعظم کی عیدالفطر کے موقع پر قوم کومبارکباد
26 جون 2017 (06:26)
0

صدر ممنون حسین اور وزیراعظم نوازشریف نے عیدالفطر کے پرمسرت موقع پر قوم کومبارکباد دی ہے۔

اپنے اپنے پیغامات میں انہوں نے کہا کہ رواں سال عیدالفطر سادگی سے منائی جائے گی تاکہ سانحہ احمد پور شرقیہ اور پار ا چنار ،کوئٹہ اور کراچی میں دہشت گردی کے واقعات کے سوگوار خاندانوں سے یکجہتی کااظہار کیا جاسکے، صدرنے قوم سے بھی اپیل کی ہے کہ ا ن المناک واقعات کے پیش نظر عید سادگی سے منائی جائے۔
اپنے پیغام میں صدر نے زور دیا کہ عیدالفطر کے موقع پر دور جدید کے مسائل کے تناظر میں اسلامی تعلیمات کی اہمیت اور بڑھ گئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ ان تعلیمات سے ہمیں نہ صرف وطن عزیز بلکہ پوری دنیا میں امن ہم آہنگی اور محبت کے فروغ میں مدد ملے گی۔
وزیراعظم نے اپنے پیغام میں اتحاد کے فروغ پر زور دیا تاکہ ان عناصر کے مذموم عزائم کو ناکام بنایا جاسکے جو معاشرے میں نفرت اورانتشار کے بیج بونے اور پاکستان کو غیرمستحکم کرنے کی کوششیں کررہے ہیں۔
پار ا چنار، کوئٹہ اور کراچی میں دہشت گردی کے افسوسناک واقعات پر گہرے دکھ کااظہار کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ان دلخراش واقعات پر پورے ملک کی فضا سوگوار اور افسردہ ہے۔
وزیراعظم نے علماء کرام پر زوردیا کہ وہ اپنے خطبات میں جرائم پیشہ عناصر کی جانب سے مذہب کے نام پر پھیلائی جانے والی دہشت اور خوف کی مذمت کریں ، انہوں نے محبت اور مثبت سوچ پر مبنی اسلام کے حقیقی پیغام کے فروغ کی اہمیت واضح کی۔
نواز شریف نے کہا کہ اس عظیم موقع پر ہمیں اپنے مقبوضہ کشمیر کے کشمیری بھائیوں اور بہنوں کو بھی یاد رکھنا چاہیے جن کے دل پاکستانی قوم کے ساتھ دھڑکتے ہیں۔
انہوں نے اقوام متحدہ سے اپیل کی کہ مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں کا نوٹس لیا جائے۔